Udzielanie zezwolenia uprawniającego do prowadzenia apteki
Zgodnie z art. 100 ust. 3 ustawy Prawo farmaceutyczne wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej ubiegający się o zezwolenie składa do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego w postaci elektronicznej, natomiast dokumenty do niego dołączone mogą być złożone w formie elektronicznej albo papierowej.Wnioski o udzielenie zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej składa się w postaci elektronicznej za pośrednictwem:dedykowanego systemu teleinformatycznego dostępnego pod adresem: http://egate.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl/lubelektronicznej skrzynki podawczej Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.Aby złożyć wniosek i dołączane do niego dokumenty w postaci elektronicznej niezbędne jest posiadanie konta na platformie PS (https://rejestracja.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl) oraz posiadanie certyfikatu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP do składania podpisu elektronicznego.
Szczegółowa procedura określająca postępowanie w sprawie o udzielanie zezwolenia uprawniającego do prowadzenia apteki ogólnodostępnej jest w przygotowaniu. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.